Sunteţi aici:    Acasă / FAQ

FAQ

Mai jos găsești răspunsurile la cele mai frecvente întrebări venite din partea clienților noștri:

În cazul în care nu ai găsit un răspuns satisfăcător, te rugam sa ne contactezi pe adresa hello@iconik.ro și iți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.

  • Cum plasez o comandă?
    1. Alege tipul de tablou pe care ți-l dorești ( iconik Stars sau iconik Moon), parcurge cele 3 secțiuni customizabile (Moment, Design, Mărime), fă setările în funcție de preferințele tale și adaugă produsul în Coș. Configuratorul iți permite să vezi in timp real produsul final.
    2. Vizualizează coșul de cumpărături prin apăsarea butonului din partea de sus a ecranului.
    3. Apasă butonul Comandă și introdu datele tale de contact.
    4. Verifică acuratețea datelor introduse, alege metoda de plată și apasă butonul Plasează comanda.
    5. Dacă ai ales plata cu cardul vei fi direcționat spre procesatorul de plăți.
  • Pot modifica comanda trimisă?

    O comanda plasată nu suportă modificări precum adăugarea unui produs nou sau schimbarea datelor din configurator.

    Pentru modificarea datelor din configurator te rugăm sa ne trimiți un mail pe hello@iconik.ro cu modificările, în termen de maxim 2 ore de la plasarea comenzii.

  • Pot anula o comandă trimisă?

    Există posibilitatea anulării comenzii prin solicitare scrisă la adresa de e-mail hello@iconik.ro, în primele 2 ore de la plasarea comenzii. În cazul anulării comenzii, după ce aceasta a fost livrată, costurile de retur vor fi reținute din plata făcută inițial.

  • Care sunt metodele de plată acceptate?

    Platforma iconik.ro acceptă următoarele modalități de plată:

    • plata ramburs: CLIENTUL va plăti agentului de curierat contravaloarea comenzii la primirea coletului;

    • plata online: CLIENTUL va plăti online cu cardul bancar.

    Plata online cu cardul poate fi efectuată în siguranță deplină, prin intermediul procesatorului de plăți Netopia. Mai multe detalii despre acest serviciu poți găsi pe http://www.mobilpay.ro/public/.

    Pentru finalizarea tranzacției, trebuie să introduci datele necesare autorizării tranzacției în platforma de plăţi MobilPay

    NU vom trimite niciodată un e-mail prin care îți vom solicita să faci plata într-un anumit cont bancar. Ignoră orice astfel de e-mailuri și nu iniția plata. Te rugăm să redirecționezi e-mailul la adresa hello@iconik.ro.

     

  • Cum și în cât timp se face livrarea?

    Comenzile făcute pe site-ul www.iconik.ro vor fi livrare prin serviciul de curierat rapid.

    Întrucât produsele noastre sunt customizabile, livrarea se va efectua într-un interval de 5 zile lucrătoare de la primirea confirmării (cu excepția zilelor de sâmbătă, duminică si a sărbătorilor legale).

    Termenul de livrare poate fi depășit in anumite cazuri precum perioade de promoții (Black Friday, Reduceri de Crăciun, Campaniile de Paște etc.) sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).

    În momentul expedierii coletului, vei primi un e-mail de confirmare, împreună cu numărul de AWB prin care vei putea urmări statusul livrării, pe pagina firmei de curierat.

    În cazul în care vor exista întârzieri în procesarea și/sau livrarea comenzilor, vei fi contactat de un reprezentant al firmei.

  • Cum pot urmări comanda?

    În momentul expedierii comenzii vei primi un mail de informare care va conține factura, numărul de AWB și link-ul prin care vei putea urmări statusul livrării pe pagina firmei de curierat.

  • Pot returna produsul?

    Pentru că ținem la mulțumirea clienților noștri, îți oferim posibilitatea că, în cazul în care produsul nu corespunde așteptărilor tale sau pur și simplu nu iți place, să ni-l returnezi. 

    Condiții pentru retur:

    • Îți oferim 14 zile calendaristice, de la primirea produsului, să te convingi că este ce ți-ai dorit.
    • Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrare, fără urme de deteriorare, pentru a fi acceptate pentru retur.
    • Serviciul de curierat poate fi la alegerea ta (nu acceptăm prin Poșta Română), cheltuielile de retur fiind suportate de tine.
    • Pentru solicitarea returului, te rog să ne scrii un e-mail pe adresa hello@iconik.ro, cu numărul de comandă și datele contului IBAN. 
    • Noi îți vom returna contravaloarea produsului, mai puțin valoarea costului de transport, în termen de 14 zile de la recepționarea coletului, în contul IBAN specificat de tine. 
  • Nu am primit mail de confirmare a comenzii. Cum procedez?

    E-mail-urile de confirmare sunt trimise automat, imediat ce ai înregistrat comanda. Te rugăm să verifici și în SPAM, este posibil să fi ajuns acolo. Dacă nu ai găsit e-mail-ul, contactează-ne pentru suport pe adresa hello@iconik.ro sau la numărul de telefon 0772 116 198.

  • Care sunt costurile de livrare?

    Tariful standard de livrare națională este de 22 lei și va fi afișat în confirmarea comenzii, înainte de alegerea modalității de plată.

  • Oferiți livrare internațională?

    Deocamdată nu livrăm internațional.